S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Rawsuperfood Cz

 

 

Doprava nad 2500 KČ 

ZDARMA.

Možnost doručení

kurýrní společností

(GLS) nebo dopravní

společností Zásilkovna

(Packeta) s možností

doručení na Vámi

zadanou adresu,

případně na výdejní místo.

 

 

 

 


Obchodní podmínky

 

1. Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující před vlastním učiněním objednávky dostatečným způsobem upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Předmětem kupní smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v objednávce (dále jen zboží). Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech:

a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává

b) výrazným způsobem se změnila cena dodávaného zboží.

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné.

 

2. Storno objednávky

Objednávku lze zrušit. Pokud provedete storno objednávky do dvanácti (12) hodin od učinění objednávky, považujeme ji za zrušenou. V případě, že nebude objednávka zrušena do určené doby (12 hodin od učinění objednávky) a bude vyexpedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží.

Storno můžete provést telefonicky či elektronickou poštou s uvedením Vašeho jména, e-mailu a čísla objednávky.

 

3. Způsob úhrady

Ceny jsou platné momentem objednání. K ceně zboží je připočítána cena dopravy. Kupní cenu lze uhradit v hotovosti při převzetí balíku (dobírka či osobní odběr) anebo předem platebním příkazem na bankovní účet prodávajícího. Zboží expedujeme nejpozději do dvou pracovních dnů po obdržení platby na náš bankovní účet. Při platbě předem potvrdí prodávající elektronickou poštou dostupnost zboží a celkovou částku k převodu, a to obvykle nejpozději následující pracovní den. Při platbě předem se předpokládá, že kupní cena bude uhrazena nejpozději do sedmi (7) dnů od objednání zboží, není-li s prodávajícím ujednáno jinak. Při nezaplacení zboží v uvedené lhůtě si prodávající vyhrazuje možnost zrušení objednávky.

 

4. Ochrana osobních dat a souhlas se zpracováním osobních údajů

Odesláním objednávky a svou registrací kupující souhlasí se zařazením svých údajů do databáze prodávajícího za účelem dodání, řádné fakturace a případné reklamace objednaného zboží, jakož i za účelem podání případné další obchodní nabídky ze strany provozovatele. Prodávající se zavazuje neposkytovat tyto údaje třetím osobám. Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou určeny pouze pro účely internetového obchodu www.rawsuperfood.cz, který s nimi nakládá v souladu s ustanoveními § 11 zákona č. 101/2000 Sb. v platném znění, o ochraně osobních údajů.

 

5. Dodání a přeprava zboží

a) Prostřednictvím kurýrní služby 

- Zásilky jsou doručovány v pracovní dny od 8 do 18 hodin na Vámi uvedenou adresu.

- Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.

- Kurýrní služba garantuje dodání do druhého dne. Pro sjednání konkrétního času doručení vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou nebo telefonicky. Kurýr má maximálně 3 pokusy na doručení.

- Po odeslání zásilky je kupující o této skutečnosti informován e-mailem.

 

b) Prostřednictvím České pošty (pouze po domluvě)

- Po předchozí mailové nebo telefonické domluvě je možné zaslat zboží i prostřednictvím České pošty

- Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.

- Po odeslání zásilky je kupující o této skutečnosti informován e-mailem.

Cena poštovného pro zaslání Českou poštou při odběru zboží do 1999 Kč je 169 Kč, při odběru nad 2500 Kč je ZDARMA.

 

Při přebírání zásilky od kurýrní služby postupujte následovně:

  • Při přebírání zásilky řádně zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepiště ihned s řidičem zápis o škodě, aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel.
  • Převzetím zásilky příjemce stvrzuje, že zásilku převzal bez zjevných závad.
  • Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, bezprostředně nás informujte; nejpozději však do následujícího dne od převzetí zásilky. Na pozdější nahlášení nemůže být bohužel brán zřetel.
  • Udělejte kompletní fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro úspěšné vyřízení reklamace nahlašte na naši e-mailovou adresu popis škody a zašlete kompletní fotodokumentaci tj. foto zásilky z vnějšku, foto obsahu zásilky uvnitř včetně vystýlky, foto poškozeného zboží, případně foto obalu zásilky pokud je například obal promočený, od bahna apod. Poškozené zboží, obal zásilky ani vystýlku nevyhazujte, jinak nemůže být reklamace uznána. Za škody vzniklé při přepravě prodávající nemůže ručit, ale udělá vše pro to, aby reklamace byla kladně vyřízena.

c) Osobní převzetí

Osobní převzetí zboží je možné po předchozí domluvě v sídle firmy. Při osobním odběru zboží je platba možná pouze bankovním převodem předem.

 

6. Poštovné a doběrečné

Při platbě bankovním převodem je celková cena při objednávce

- do 2499 Kč.............................................140 Kč  GLS kurýr (poštovné + balné)

-do 2499 Kč ..............................................120 Kč Zásilkovna na adresu nebo výdajní místo 

POZOR!!! Balík posíláme na výdejní místo pouze při platbě předem na účet (bankovním převodem).

Při výběru výdejního místa je nutné v letních měsících (vysoké teploty) vybrat balíkové obchody uvnitř areálu - nákupní centra a pod. V ideálním případě si u objednaného zboží, které podléhá roztopení, zkažlivosti, zvolte společnost Zásielkovna na adresu, kam Vám bude balík doručen do cca 24 hodin od odeslání balíku od nás.

Děkujeme 


Při platbě na dobírku je cena při objednávce

- .............................................40 Kč ( doběrečné)

 

Při objednávce v hodnotě 2500 Kč a více je poštovné ZDARMA.

 

V případě nevyzvednutí zásilky a opakovaného zaslání na žádost zákazníka hradí další poštovné zákazník v plné výši. Za opakované zaslání zásilky účtujeme navíc poplatek 100 Kč (slovy: sto korun českých). Pokud nevyzvednutou objednávku zaplacenou bankovním převodem objednavatel zruší, má provozovatel právo strhnout si z částky celou částku, kterou zaplatil za doručení.

 

 

Zaslání do zemí EU:

Zboží je možné zaslat i do zemí Evropské unie - nelze na dobírku, pouze bankovním převodem předem na náš bankovní účet. ŘEŠÍME INDIVIDUÁLNĚ podle aktuálních cen dopravce. Po dokončení Vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte další informace pro platbu. Po připsání částky na účet je zásilka předána dopravci a její dodání k zákazníkovi se uskutečňuje do cca 5-ti pracovních dnů.

 

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo IBAN účtu: CZ1720100000002200389881
  • SWIFT: FIOBCZPPXXX

Poplatky spojené s bankovním převodem platí vždy zákazník (kód poplatků = OUR).

 

7. Dodací lhůta

Zboží je standardně expedováno během dvou (3) pracovních dnů v případě dobírky nebo po připsání platby na náš bankovní účet. V případě objednání zboží, které již není skladem, je zákazník o této skutečnosti neprodleně informován - obvykle ještě týž den, kdy byla objednávka vytvořena. Kupující je elektronickou poštou informován o datu vyexpedování objednávky.

 

8. Registrace na www.rawsuperfood.cz

Na stránkách se můžete registrovat pokud je Vám 18 let a více. Při registraci uvádějte pravdivé a úplné informace, a udržujte je, prosím, aktuální. Vaše uživatelské jméno a heslo udržujte v tajnosti a chraňte před zneužitím (pokud například objednáváte z cizího počítače, nezapomeňte se vždy odhlásit). Jste odpovědní za užití (a zneužití) Vašeho jména a hesla na www.rawsuperfood.cz, zejména za objednání zboží z Vašeho přístupu.

 

9. Odpovědnost za kvalitu

Prodávající se zavazuje, že kupujícím dodává zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR. Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Tato záruka se nevztahuje na potraviny, kdy je vždy brán na zřetel datum spotřeby či minimální trvanlivosti uvedené na obalu výrobku. Kupující se zavazuje, že bude dodržovat skladovací nároky zakoupených produktů:

  • skladování při teplotě od 5°C do 25°C
  • chránit výrobky před přímým sluncem a mrazem

Nebudou-li kupujícím dodrženy tyto skladovací podmínky, neodpovídá prodávající za vady na kvalitě způsobené nedodržením požadovaných skladovacích podmínek.

 

10. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení nebo výměna zboží)

a) Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.


b) Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 11 a) či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na adresu sídla firmy prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. Viz. "Reklamační řád".


c) V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 11 b) obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.


d) Ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 11 c) obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.


e) V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 11 b) obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) kupujícímu nejpozději do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 11 d) obchodních podmínek, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím.


f) Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

11. Reklamační řád

    Při reklamaci je nutno prokázat, že zboží bylo zakoupeno prostřednictvím e-shopu www.rawsuperfood.cz, a to například předložením daňového dokladu, který je součástí dodávky zboží. Nároky z odpovědnosti za vady jsou upraveny zejména v ustanoveních § 616 - § 627 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.

      V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv). Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Prodávající dále vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.


      Postup:
      1) odešlete dopis na adresu: Mgr.Gabriela Hvozďák,Mesačná 6390 8/A ,Lučenec 984 01 popř. email na: rawsuperfood@centrum.cz ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky, faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo bankovního účtu)." Datum a podpis.

      2) Zboží, prosím, rovněž zašlete na výše uvedenou adresu, spolu s kopií průvodního dopisu. Zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

       

        12. Duševní vlastnictví

        Kopírování textového obsahu z e-shopu www.rawsuperfood.cz je bez písemného souhlasu zakázáno. Použité texty (včetně receptů) a fotografie jsou poskytnuté se souhlasem dodavatele nebo jsou vlastní, a vztahuje se na ně autorské právo.

         

        13. Práva třetích osob, odpovědnost

        Prodávající neodpovídá kupujícímu ani třetí osobě za jakékoli škody, ušlý zisk, vynaložené náklady, přerušení činnosti či další škody vzniklé v souvislosti s použitím informací uvedených na webových stránkách rawsuperfood.cz. Informace o zboží uvedené na těchto webových stránkách nelze považovat za prohlášení o vhodnosti tohoto zboží pro některý konkrétní účel.

         

        14. Závěrečná ustanovení


        K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupních smluv uzavřených dle těchto obchodních podmínek je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00, IČO: 000 20 859, internetová adresa: www.coi.cz. Zahájením mimosoudního řešení sporu není dotčeno právo kupujícího obrátit se na orgány dohledu a státního dozoru.

         

        Tyto obchodní podmínky ve spojení s objednávkou, kterou učiníte na www.rawsuperfood.cz, představují úplnou dohodu o kupní smlouvě. Stane-li se některá její část neplatná, ostatní ustanovení zůstávají v platnosti.

         

        Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením těchto obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky platí od 1.4.2013 do odvolání.

         

         

        Provozovatel a odpovědná vedoucí e-shopu www.rawsuperfood.cz:

        Mgr.Gabriela Hvozďák ,Mesačná 6390 8/A Lučenec 984 01 

        IČ:   50 423 479
        DIČ: SK 1122400686

        Tel: +421 950 303 565

        Email: rawsuperfood@centrum.cz

        Firma zapsána v registru Živnostenském registru Obvodního úřadu města Lučenec pod č. j. 640-18244 dne 18.4.2023.

         

        IČ: 01359541, DIČ: CZ7956051488
        MjMzM2I3YT