S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Rawsuperfood Cz

 

 

Doprava nad 2500 KČ 

ZDARMA.

Možnost doručení

kurýrní společností

(GLS) nebo dopravní

společností Zásilkovna

(Packeta) s možností

doručení na Vámi

zadanou adresu,

případně na výdejní místo.

 

 

 

 


Doprava a platba

 

1) ZPŮSOB DOPRAVY:


 

 PŘEPRAVCE - 1/kurýrní služba(GLS):

Cena poštovného při odběru zboží v ceně:

  • do 2499 Kč ... účtujeme poštovné 140 Kč
  • nad 2500 Kč je poštovné ZDARMA

Kurýrní služba garantuje dodání do 48hodin. Pro sjednání konkrétního času doručení vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou nebo telefonicky. Standardní doba doručování zásilek je v rozmezí 8-18 hodin v závislosti na místě bydliště. Přibližnou hodinu si můžete domluvit přímo s řidičem, který vás bude v den doručení informovat. Kurýr má 3 pokusy na doručení. 

 

    2/ Zásilkovna (Packeta)

Možnost doručení na adresu nebo na výdejní místo.

Cena poštovného ( Zásilkovna na adresu) při odběru zboží v ceně:

  • do 2499Kč ......účtujeme poštovné 120 Kč
  • nad 2500 Kč .....poštovné ZDARMA

Cena poštovného (Zásilkovna na výdejní místo) při odběru zboží v ceně:

  • do 2499 Kč ........účtujeme poštovné 120 Kč
  • nad 2500 Kč ........poštovné ZDARMA

2) ZPŮSOB PLATBY:


a) DOBÍRKA:

Zboží zaplatíte dopravní společnosti při doručení a převzetí zboží. K poštovnému bude připočteno doběrečné ve výši 40 Kč. Platba zásilky je možná hotově nebo kartou.

 

b) BANKOVNÍ PŘEVOD:

Peníze nám můžete poslat bankovním převodem na náš účet, ušetříte tak za doběrečné. Po dokončení vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet, včetně variabilního symbolu (číslo zálohové faktury). Peníze na účet dorazí většinou během 2-3 pracovních dní v závislosti na Vaší bance. Zboží je zasláno ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky od kurýrní služby již nic neplatíte.

  • bankovní spojení pre Česko :       Fio banka, číslo účtu:      CZ25 2010 0000 0021 0254 8359  - 2102548359/2010
  • bankovní spojení pre Slovensko : Tatra Banka ,číslo účtu : SK66 1100 0000 0029 4614 7627 - 2946147627/1100

 

V případě nevyzvednutí zásilky a opakovaného zaslání na žádost zákazníka hradí další poštovné zákazník v plné výši. Pokud nevyzvednutou objednávku zaplacenou převodem objednavatel zruší, má prodejce právo strhnout si z částky celou částku, kterou zaplatil za doručení.

 

 

3) ZASLÁNÍ NA SLOVENSKO:


 

Rádi Vám zašleme Vaše zboží na Slovensko.

 

BANKOVNÍ PŘEVOD i DOBíRKA

Peníze nám můžete poslat bankovním převodem na náš účet, ušetříte tak za doběrečné i na poštovném.Nebo si zvoliť platbu dobírkou. Po dokončení Vaší objednávky a zvolení platby obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet (1100), včetně variabilního symbolu (číslo zálohové faktury). Peníze na účet dorazí většinou během 2-3 pracovních dní v závislosti na Vaší bance. Zboží je zasláno ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte. Platbu bankovním převodem řešíme individuálně, proto nás, prosím, po vytvoření objednávky vždy kontaktujte, abychom Vám mohli sdělit částku v EUR dle aktuálního kurzu.

  • do 2499 Kč ... účtujeme poštovné 90 Kč
  • při objednávce nad 2500 Kč je poštovné ZDARMA

Poté, co Vám sdělíme částku v EUR dle aktuálního kurzu, zadáte platbu jako vnitrostátní převod (Vaše banka musí mít sídlo na Slovensku). Případné poplatky spojené s bankovním převodem platí vždy zákazník (kód poplatků = OUR).

 

  • bankovní spojení: Tatra banka, číslo účtu: SK66 1100 0000 0029 4614 7627

Dodání zásilky (po připsání platby na náš bankovní účet) cca do 24 hodin.

 

 

4) ZASLÁNÍ DO ZEMÍ EU:


 

Zboží je možné zaslat i do zemí Evropské unie - nelze na dobírku, pouze bankovním převodem předem na náš bankovní účet. ŘEŠÍME INDIVIDUÁLNĚ podle aktuálních cen dopravce. Po dokončení Vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte další informace pro platbu. Po připsání částky na účet je zásilka předána dopravci a její dodání k zákazníkovi se uskutečňuje do cca 5-ti pracovních dnů.

 

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo IBAN účtu: CZ2520100000002102548359
  • BIC: FIOBCZPP

Poplatky spojené s bankovním převodem platí vždy zákazník (kód poplatků = OUR).

 

 

5) Převzetí zásilky od kurýrní služby:


 

  • Při přebírání zásilky řádně zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepiště ihned s řidičem zápis o škodě, aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel.
  • Převzetím zásilky příjemce stvrzuje, že zásilku převzal bez zjevných závad.
  • Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, bezprostředně nás informujte; nejpozději však do následujícího dne od převzetí zásilky. Na pozdější nahlášení nemůže být bohužel brán zřetel.
  • Udělejte kompletní fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro úspěšné vyřízení reklamace nahlašte na naši e-mailovou adresu popis škody a zašlete kompletní fotodokumentaci tj. foto zásilky z vnějšku, foto obsahu zásilky uvnitř včetně vystýlky, foto poškozeného zboží, případně foto obalu zásilky pokud je například obal promočený, od bahna apod. Poškozené zboží, obal zásilky ani vystýlku nevyhazujte, jinak nemůže být reklamace uznána. Za škody vzniklé při přepravě prodávající nemůže ručit, ale udělá vše pro to, aby reklamace byla kladně vyřízena.




NDg0OWRhYj