Rawsuperfood Cz

 

 

Sledujte naše novinky na Twitteru:

 

 

 

 

 

 

 


Doprava a platba

 

1) ZPŮSOB DOPRAVY:


 

a) PŘEPRAVCE - kurýrní služba GLS:

Cena poštovného v rámci ČR při odběru zboží v ceně:

  • do 1499 Kč ... účtujeme poštovné 99 Kč
  • nad 1500 Kč je poštovné ZDARMA

Kurýrní služba garantuje dodání do druhého dne. Pro sjednání konkrétního času doručení vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou nebo telefonicky. Standardní doba doručování zásilek je v rozmezí 8-18 hodin v závislosti na místě bydliště. Přibližnou hodinu si můžete domluvit přímo s řidičem, který vás bude v den doručení informovat. Kurýr má 3 pokusy na doručení. Zákaznická linka GLS je tu pro vás od pondělí do pátku, vždy od 07.00 do 18.00 hodin: 567 771 111.

 

b) PŘEPRAVCE - Česká pošta (po domluvě):

- Po předchozí mailové nebo telefonické domluvě je možné zaslat zboží i prostřednictvím České pošty

- Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.

- Po odeslání zásilky je kupující o této skutečnosti informován e-mailem.

Cena poštovného v rámci ČR při odběru zboží v ceně:

  • do 1999 Kč ... účtujeme poštovné 159 Kč
  • nad 2000 Kč je poštovné ZDARMA

 

c) OSOBNÍ ODBĚR:

Nabízíme Vám možnost, vyzvednout si Vaše zboží přímo v sídle naší firmy (ulice Švabinského 457, Řevnice, Praha-západ) po předchozí telefonické domluvě. V takovém případě stačí vytvořit objednávku na našich stránkách www.rawsuperfood.cz a my Vám zašleme e-mailem potvrzení.

 

 

2) ZPŮSOB PLATBY:


a) DOBÍRKA:

Zboží zaplatíte dopravní společnosti při doručení a převzetí zboží. K poštovnému bude připočteno doběrečné ve výši 30 Kč. U PPL je možná platba zásilky hotově či kreditní kartou přímo řidiči.

 

b) BANKOVNÍ PŘEVOD:

Peníze nám můžete poslat bankovním převodem na náš účet, ušetříte tak za doběrečné. Po dokončení vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet, včetně variabilního symbolu (číslo zálohové faktury). Peníze na účet dorazí většinou během 1-2 pracovních dní v závislosti na Vaší bance. Zboží je zasláno ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky od kurýrní služby již nic neplatíte.

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo účtu: 2200389881/2010

 

V případě nevyzvednutí zásilky a opakovaného zaslání na žádost zákazníka hradí další poštovné zákazník v plné výši. Pokud nevyzvednutou objednávku zaplacenou převodem objednavatel zruší, má prodejce právo strhnout si z částky celou částku, kterou zaplatil za doručení.


c) BANKOVNÍ PŘEVOD - OSOBNÍ ODBĚR:

Platba je možná pouze bankovním převodem předem (nevedeme EET). Děkujeme za pochopení.

Po dokončení vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet, včetně variabilního symbolu (číslo zálohové faktury). Peníze na účet dorazí většinou během 1-2 pracovních dní v závislosti na Vaší bance. Jakmile se platba připíše, spojíme se s Vámi telefonicky a domluvíme den předání.

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo účtu: 2200389881/2010

 

 

3) ZASLÁNÍ NA SLOVENSKO:


 

Rádi Vám zašleme Vaše zboží i na Slovensko.

 

a) PŘEPRAVCE - Česká pošta:

Cena poštovného pro zaslání na Slovensko při odběru zboží v ceně:

  • do 4499 Kč ... účtujeme poštovné 349 Kč + 30 Kč doběrečné
  • nad 4500 Kč je poštovné ZDARMA

Česká pošta uvádí dodání zásilky do 5 pracovních dní. Kurz CZK/EUR je počítán ke dni příchodu zásilky do Slovenské republiky, kurzem devíza prodej podle slovenské Poštové banky.


b) BANKOVNÍ PŘEVOD:

Peníze nám můžete poslat bankovním převodem na náš účet, ušetříte tak za doběrečné i na poštovném. Po dokončení Vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet (kód banky 8330), včetně variabilního symbolu (číslo zálohové faktury). Peníze na účet dorazí většinou během 2-3 pracovních dní v závislosti na Vaší bance. Zboží je zasláno ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte. Platbu bankovním převodem řešíme individuálně, proto nás, prosím, po vytvoření objednávky vždy kontaktujte, abychom Vám mohli sdělit částku v EUR dle aktuálního kurzu.

  • do 4499 Kč ... účtujeme poštovné 199 Kč
  • při objednávce nad 4500 Kč je poštovné ZDARMA

Poté, co Vám sdělíme částku v EUR dle aktuálního kurzu, zadáte platbu jako vnitrostátní převod (Vaše banka musí mít sídlo na Slovensku). Případné poplatky spojené s bankovním převodem platí vždy zákazník (kód poplatků = OUR).

 

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo účtu: 2200389881/8330

 

Dodání zásilky (po připsání platby na náš bankovní účet) do 2 pracovních dní.


 

4) ZASLÁNÍ DO ZEMÍ EU:


 

Zboží je možné zaslat i do zemí Evropské unie - nelze na dobírku, pouze bankovním převodem předem na náš bankovní účet. Po dokončení Vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte další informace pro platbu. Po připsání částky na účet je zásilka předána dopravci a její dodání k zákazníkovi se uskutečňuje do cca 5-ti pracovních dnů.

 

  • bankovní spojení: Fio banka, číslo IBAN účtu: CZ1720100000002200389881
  • SWIFT: FIOBCZPPXXX

Poplatky spojené s bankovním převodem platí vždy zákazník (kód poplatků = OUR).

 

Cena poštovného pro zaslání do zemí: Německo, Rakousko, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Chorvatsko, Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Dánsko, Švýcarsko, Slovinsko, Estonsko, Litva, Lotyšsko a Lichtenštejnsko (EU 1).

  • účtujeme poštovné 259 Kč

 

Cena poštovného pro zaslání do zemí: Irsko, Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Řecko, Portugalsko, Turecko, Finsko, Norsko, Švédsko, Malta a Kypr (EU 2).

  • účtujeme poštovné 349 Kč

 

 

5) Převzetí zásilky od kurýrní služby:


 

  • Při přebírání zásilky řádně zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepiště ihned s řidičem zápis o škodě, aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel.
  • Převzetím zásilky příjemce stvrzuje, že zásilku převzal bez zjevných závad.
  • Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, bezprostředně nás informujte; nejpozději však do následujícího dne od převzetí zásilky. Na pozdější nahlášení nemůže být bohužel brán zřetel.
  • Udělejte kompletní fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro úspěšné vyřízení reklamace nahlašte na naši e-mailovou adresu popis škody a zašlete kompletní fotodokumentaci tj. foto zásilky z vnějšku, foto obsahu zásilky uvnitř včetně vystýlky, foto poškozeného zboží, případně foto obalu zásilky pokud je například obal promočený, od bahna apod. Poškozené zboží, obal zásilky ani vystýlku nevyhazujte, jinak nemůže být reklamace uznána. Za škody vzniklé při přepravě prodávající nemůže ručit, ale udělá vše pro to, aby reklamace byla kladně vyřízena.



 

ZDhiMjF